Descargar

Dificultade técnica

Moderado

Solo ida
  • Foto de Noia - O Canabal - Arxellas - Camboño - Miñortos - Boa - Testal - Orro - A Barquiña - Noia

Tempo

3 horas 40 minutos

21 de marzo de 2019

marzo 2019

Seguimiento en Vivo

Deja que quien tú decidas sepa dónde te encuentras mientras sigues o grabas una ruta desde la app.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Seguimiento en Vivo Seguimiento en Vivo
Sé el primero en aplaudir

preto de Bergondo, Galicia (España)

60% monte 40% carretera. Pisteando polos camiños da vía Romana hasta Arxellas, a ruta transcurre pegada ó rego de Vilaboa. Ollo que topamos o camiño moi cerrado por algún dos tramos iniciais e cortado preto do km 6, 100 metros cargando cas bicis ata volver ó camiño correcto, pola desaparición do camiño pola acción dos madeiristas no monte.
Baixada ata Camboño por pistas de terra bastante divertidas. Desde alí ata a igrexa de Miñortos onde hai unha fonte para repoñer forzas.
Despois pisteando por diversos tramos de Testal e os montes de Orro e da Barquiña que foron parte da última Btt da Ría de Noia.