malhermo

Tempo  4 horas 8 minutos

Fecha de subida 31 de agosto de 2019

Fecha de realización agosto 2019

preto de Noia, Galicia (España)

Ruta con 70% camiños de monte e dificultade moderada. Ruta fácil que transcorre por zonas de carretera secundaría ou por sendas de monte, salvo pola dificultade das rampas que nos achegan ó mirador desde Vilar. Con rampas duras, bastante maleza en algunha zona, silvas a voar polos carreiros....

Carril bici desde Noia polo paseo de Barro, rodeamos a Barquiña e cambiamos o asfalto polos camiños de monte, tras un sube e Baixa divertido por baixo das Pontes que atravesan o Tambre e a Ria, volvemos a circular un par de quilómetros por carretera para pasar sobre a ponte Romana de Pontenafonso (visita obligada) onde retomamos (xirando á dereita na ponte) os tramos de monte paralelos ó río Donas. Pequenos ascensos e baixadas pon una senda amplia e moi ciclabe que nos acercan ata San Ourente e facer un tramo de 3-4 kms por carretera ata O Vilar no comezo. Rampas do Rego de pedra furada e ascenso ata a antena. A senda é amplía pero non é moi ciclable en algunhas zonas.

Salimos da senda para facer a subida ata o alto do monte, (Pedra da Bella) e onde se atopa o vértice Xeódesico de Bella (V.G. 9392 - Bella) cunha altitude de 477 metros sobre o nivel do mar e que conta con moi boas vistas de toda a zona.

Retornamos un tramo do camiño para iniciar un rápida e divertido sube e baixa que nos acerca por unha pista de terra e grava moi amplía, con bo agarre e con algunha curva con dificultade; ata a marxe de Cuns. Desde aquí un tramo de carretera que nos leva ata Filgueira onde repostamos auga na súa fonte, para facer un pequeno tramo paralelo ós meandros do Tambre (recoñecendo os camiños para futuras saidas pola zona) e voltar por Cando ata Pontenafonso.

A volta polos montes de Orro e a zona da Barquiña ata Noia faise por camiños coñecidos. .