Vista 1954 veces, descargada 25 veces

preto de O Carballiño, Galicia (España)

Ruta con fortes rampas, tanto positivas como negativas. Destaca polos numerosos camiños de carros, carballeiras e carreiros entre leiras, pero tamén polas vistas ó val do Ribeiro...e a baixada a Riobó.

Paga a pena facela, aínda que hai que ter un mínimo de forma física. En canto á técnica, non hai tramos demasiado esixentes, exceptuando a devandita baixada, e pouco máis.

A día de hoxe faise íntegra salvo un tramo sucio, no que se hai que baixar, e un par de "accidentes" artificiais que hai que salvar. Pero hai varios pasos que son auténticos túneles entre mimosas que igual non chegan ó verán abertos...

----------------------- x ---------------------

Ruta con fuertes rampas, tanto positivas como negativas. Destaca por los numerosos caminos de carros, robledales y senderos entre tierras de cultivo, pero también por las vistas al valle del Ribeiro...y la bajada a Riobó.

Vale la pena hacerla, aunque hay que tener un mínimo de forma física. En cuanto al aspecto técnico, no hay tramos demasiado exigentes, exceptuando la anteriormente citada bajada, y poco más.

A día de hoy es ciclable 100%, salvo un tramo sucio, en el que hay que bajarse, y un par de "accidentes" artificiales que hay que salvar. Pero cuenta con varios pasos que son auténticos túneles entre mimosas que igual no llegan abiertos al verano...
Pequena trampa que fixo o dono do terreo para pechar o camiño. Ollo có aramio de espiño
Antiguo camiño, hoxe en desuso, que chegaba á capela de San Pedro
Pasar por riba do valado para coller o camiño