Vista 1984 veces, descargada 29 veces

preto de O Carballiño, Galicia (España)

Ruta con fortes rampas, tanto positivas como negativas. Destaca polos numerosos camiños de carros, carballeiras e carreiros entre leiras, pero tamén polas vistas ó val do Ribeiro...e a baixada a Riobó.

Paga a pena facela, aínda que hai que ter un mínimo de forma física. En canto á técnica, non hai tramos demasiado esixentes, exceptuando a devandita baixada, e pouco máis.

A día de hoxe faise íntegra salvo un tramo sucio, no que se hai que baixar, e un par de "accidentes" artificiais que hai que salvar. Pero hai varios pasos que son auténticos túneles entre mimosas que igual non chegan ó verán abertos...

----------------------- x ---------------------

Ruta con fuertes rampas, tanto positivas como negativas. Destaca por los numerosos caminos de carros, robledales y senderos entre tierras de cultivo, pero también por las vistas al valle del Ribeiro...y la bajada a Riobó.

Vale la pena hacerla, aunque hay que tener un mínimo de forma física. En cuanto al aspecto técnico, no hay tramos demasiado exigentes, exceptuando la anteriormente citada bajada, y poco más.

A día de hoy es ciclable 100%, salvo un tramo sucio, en el que hay que bajarse, y un par de "accidentes" artificiales que hay que salvar. Pero cuenta con varios pasos que son auténticos túneles entre mimosas que igual no llegan abiertos al verano...
Risco

Peche de finca

Pequena trampa que fixo o dono do terreo para pechar o camiño. Ollo có aramio de espiño

Tramo sucio

Antiguo camiño, hoxe en desuso, que chegaba á capela de San Pedro
Rúa sen saída

Valado

Pasar por riba do valado para coller o camiño