Tempo  4 horas 48 minutos

Fecha de subida 15 de diciembre de 2013

Fecha de realización diciembre 2013

preto de Las Caldas, Galicia (España)

Ruta feita apartires de outra de elarias. Só modificando a parte final para subir o alto dos Castros e baixar por unha variante do San Benito por cortesía de Jorge Novoa, moi divertida e escapando da zona da baixada mítica que agora mesmo está bastante rota ainda que se baixa. De todas formas esta variante e dende o meu punto de vista máis divertida si cabe.
O principio da ruta e moi rodador, incluso con largos tramos de estrada pero apta para levar un ritmo continuo polo menos ata chegar a Allariz, onde comezan os sendeiros técnicos. Unha vez na Merca, crúxzase a Autovía e xa nos metemos na subida os Castros para tirar polo San Benito hacia Ourense.

• Foto de Acevedo

Acevedo 15-dic-2013

O acumulado positivo ronda os 1500m.

• Foto de pearlroach

pearlroach 03-ene-2014

Feita 03/01/2014. Hoxe non se pasa en Allariz, xusto a carón do Arnoia (Briñal) onde hai que pasar unha ponte de pedra, pero pódese bordear pola vila e tomando de novo dirección Celanova. Xa sabemos, consecuencia das choivas destos días. No resto todo sen problemas. Saúdos.

• Foto de turkish

turkish 02-may-2014

Me ha gustado mucho, hasta llegar a A Parroira los caminos y senderos están muy bien. Después de cruzar el puente de piedra en A Parroira, el camino de subida está en bastante mal estado por la lluvia anterior.
    Al llegar a la base del helicóptero en Os Castros bajamos directamente hacia A Valenzá porque se nos hizo tarde.

• Foto de sainzajump

sainzajump 05-dic-2014

Ruta feita o día 05/12/2014. En general, gustoume moito, rodadora por tramos, en Rante ten algo de asfalto, pero vén ben para rodar cómodo. Os camiños de A Merca, moi chulos ; e ca zona dos Castros , a baixada do San Benito, Toén , Moreiras, e o paso previo pola Armada, Santuario das Marabillas, etc. Unha ruta moi recomendable.