• Foto de OURENSE - ANCORA 2

Tempo  14 horas 39 minutos

Fecha de subida 6 de julio de 2015

Fecha de realización julio 2015

preto de Ourense, Galicia (España)

Rutaza entre Ourense e Ancora.

Saímos cedo para evitar o máximo as calores e chegar a unha hora prudente.

A primeira parte da ruta, xa conocida, lévanos ata a zona do Leboreiro 56 kms. de subida casi constante para acabar no Leboreiro, con vistas sobre este e o Xurés ao fondo.!!! . Entre medias fixemos unha paradiña no Km 46 a comer algo e beber (jajjaja Dani...sólo lle faltaba o mantel e os platos..a mochila rebentáballe!!)

Chegamos a parte alta do Leboreiro e empezamos a baixar camiño de Lamas de Mouro, Km.70, onde nos tomamos unha cañita na cafetería Central e comemos algo.
(!! Pero si acabamos de comer fai nada... jajja) ..pero tiñamos que tomar forzas para o que viña a continuación.

Seguimos ruta, camiño de Travassos, Pasamos polo medio do pobo ( parada breve na fonte) e collemos un sendeiro para chegar a pista principal, con subida constante, buscando o parque eólico.

No km. 80 empeza unha boa petada, moi exixente, do máis duro da ruta.
Xa na parte alta, a esa hora estaba parcialmente cuberto de néboa, polo que non puidemos disfrutar totalmente das vistas.

Pero non, o máis duro da ruta estaba por chegar, cando enlazamos o camiño (pedregal) no Km 85, prácticamente 20 Kms. de auténtico pedregal, unhas veces ciclable e outras casi imposible. Incluso a parte de baixada é dura, polo constante traqueteo..levamos as bicis e o corpo ao límite.
Decir que as vistas da zona son moi chulas e ainda que sufrimos tamén disfrutamos..
A dureza e ter que ir con todos os sentidos para ver onde trazabas e metías as rodas, quitounos un pouco a visión do entorno.

A baixada acaba na zona de campismo de Mezio, onde enlazamos xa ca carretera...bufff que alivio!!!...carretera!!!!! e baixada trepidante ata Arcos de Valdevez...(Eliminamos un trozo de track para recuperar tempo perdido)

Seguimos por carretera ata Ponte da Barca onde nos tomamos unha cañita ou dúas, e descansamos 10 minutiños..!!

Xa dende Ponte da Barca paseo fluvial ó lado do río Lima ata Viana do Castelo pasando por Ponte de Lima. Zona moi rápida e ben preparada.

Na zona de Viana contamos cun guía, un veterano betetista, que nos levou a bo ritmo ata a ponte Eiffel... para pasar ao outro lado do Lima.

Dende Viana a Ancora, alternamos praia e carretera, xa para poder chegar antes de que pechen o servicio de cociña do "Alquimista"..

Todo saiu ben...xa estamos preparados para outra.

Mentras escribo esto, non deixa de sonar o Washap, estase fraguando Ourense-Santiago-Fisterra-Muxía.........jajajaja É verdade " A CABEÇA NON PARA"