• Foto de ourense armariz luintra lamagrande velle

Tempo  5 horas 12 minutos

Fecha de subida 8 de octubre de 2012

Fecha de realización octubre 2012

preto de Orense, Galicia (España)

Ruta hecha el sábado 6 de octubre de 2012, con salida y llegada en Ourense. Se Sale por el colegio de Mende subiendo por Pereiro pasando por Armariz hasta el campo de fútbol de Luintra. Luego se baja por Nogueira, Liñares, Lamagrande, San Miguel do Campo y se regresa por Melias y Velle.

• Foto de sainzajump

sainzajump 11-dic-2012

Ruta con moita variedade....moi recomendable.Pasámolo de vicio ese día...e eso que lle recortamos uns trozos ó track.

• Foto de Santimundin

Santimundin 30-sep-2013

Moi boa ruta pero hai unha zona entre Santa Cruz e Cortecadela que esta intransitable debido a que a auga levou toda a terra e so hai pedras, Houbo que facela a pé.
    Bueno nos non pudemos facela toda porque se fixo tarde pero outro dia a faremos.Quedounos moi bo sabor de boca

aryas 01-oct-2013

Gracias por os comentarios Santimundin

Un saludo.

• Foto de sainzajump

sainzajump 03-ene-2014

Ruta feita de novo o día 3-1-2014. Cos camiños cheos de auga ...pero moi divertida.

aryas 03-ene-2014

Como di ce Sainza feita de novo hoxe 3-1-14 Os camiños con moita auga. No Km 33 e mellor tirar recto cruzando Liñares e voltar a empatar co track, o anaco despois de Buzaxes esta moi cerrado e hai que portar a bici.

• Foto de @nfeso

@nfeso 03-ene-2014

Rutaza, eso si nesta epoca (xaneiro) faise dura pero moi moi recomendable

• Foto de sotodo

sotodo 23-nov-2016

Ruta feita hoxe 23 de novembro do 2016. ESPECTACULAR!!!! A salida fixena por Seixalvo hacia a Derrasa para empatar co track orixinal de Elaryas en Cebreiros, algunha modificación tamén fixemos en Liñares (facendo caso ós comentarios anteriores). Agora no outono que ainda non hai moita auga é unha ruta preciosa, ten de todo pista para rodar, sendeiros chulísimos e zonas técnicas tanto de baixada como de subida. Gracias Elaryas tes unhas rutas espectaculares.

aryas 24-nov-2016

Gracias a ti Soto por os comentarios