• Foto de Ourense-Caminha

Fecha de subida 16 de agosto de 2016

Fecha de realización agosto 2016

-69 m

preto de Ourense, Galicia (España)

Rutón entre Ourense e Caminha en Portugal.

A saída fixémola ás 23:00 h, para facela nocturna,…máis espectacular!! e dura. A primeira parte da ruta é ben conocida por nos. Ourense ata o Leboreiro, feita varias veces, a última o ano pasado Ourense-Ancora. Subida constante ata chegar a zona da Penagache (Leboreiro).

Pisteamos ata chegar a baixada que nos enfila a Lamas de Mouro. Comentar que a temperatura ata ese momento era moi boa, con sucesivas bolsas de aire quente e sin baixar moito. Fumos en maillot corto todo o camiño. Foi eiquí en Lamas de Mouro onde baixou a temperatura moitísimo. Tocaba parada a abrigarse algo!!!
Chegamos enseguida ao parque eólico do pobo de Travassos, que esta vez subímolo pola pista do parque eólico, sin chegar á cima. Seguimos bordeando o parque pola pista lateral.

Ao final de esta pista é xa novo camiño para nós. Enfilamos un pouco de estrada para chegar a Branda de de Sto Antonio. A partir de eiquí 9 kms de baixada… e que baixada!! Durísima, todo pedra e moi roto en algún punto e todo esto noite pecha jejej.. Ao remate de este camiño, en Portela de Alvite, un pequeno descanso, para espaldas, brazos etc. despois de tanto traqueteo.

Arrancamos de novo para chegar a Estrica (petadas e boas vistas) xa amanece..!
De Estrica a Extremo por pistas anchas con pendentes moi levadeiras e en bo estado; un descanso despois do caminiño da Branda…) e 7 kms de estrada en subida constante..

Xa de día, baixadas longas, llaneamos e subidas, así constantemente.

Xa no Km, 140 paramos a tomar un descanso e beber algo nun bar para afrontar a útima subida (dura, polos kms. que levábamos) ata o km. 143. Despois xa, baixada ata Vilanova da Cerveira e eiquí tomamos a Ecovía e algo de estrada para chegar a Caminha.

Ruta dura, polos quilómetros e por os camiños que en moitos puntos ten moitísima pedra. Hai que preguntarlle a Jose, que nos deu un susto despois de caer nun destes camiños...ao final sólo un forte golpe...!!

Comentar que o diseño da ruta é de Julio, e que todo saiu ao milímetro..

Ruta rematada, a por outra…