• Foto de Ourense-Castros-Coto Novelle-Ribadavia-Cenlle-SanTrocado-Ourense

Tempo  7 horas 42 minutos

Fecha de subida 13 de abril de 2014

Fecha de realización abril 2014

preto de Las Caldas, Galicia (España)

Roteiro enlazando rutas do @elaryas @sainzajump e miñas (camiños coñecidos) ten de todo, moita pista, sendeiros e un pouco de asfalto, con grandes subidas e fermosas vistas. No veran pode ter zoas con moita herba e no inverno con auga/lama. Poño dificil mais polo acumulado e as grandes subidas que polos quilometros, que son moitos.

• Foto de sainzajump

sainzajump 10-ago-2019

Ruta feita o día 9/08/2019...Moi boa ruta, un apunte... En Xubín é mellor seguir por estrada, está o camiño pecho. E en algún sitio que xa non me acordo... Os camiños de Cenlle, unha pasada, a subida de cemento despois de deixar a estrada de Cenlle é matadora.

• Foto de josemundin

josemundin 11-ago-2019

Totalmente de acuerdo con sainzajump, es más, para mí la subida más dura, es la de cenlle, me atrevería a decir que es la sorpresa escondida de la ruta.