• Foto de ourense celanova os castros alongos

Tempo  6 horas 14 minutos

Fecha de subida 28 de abril de 2011

Fecha de realización abril 2011

preto de Ourense, Galicia (España)

Saida de Ourense por a Boutureira a merca hasta Celanova pasando por ponte freixo, subindo o alto dos castros e regresando por Alongos.
Ollo hai que cruzar dúas veces a autovía de Celanova que está en obras.

aryas 15-jul-2011

Realizada de novo o 13-7-2011 pero está moi complicado cruzar as obras da autovía de Celanova nos dous puntos que hai que facelo.

• Foto de Decodecoding

Decodecoding 07-abr-2012

Alguna noticia de cómo está ahora lo de cruzar las obras de la aotuvía o la propia autovía si es que ya está hecha?
    Gracias

aryas 07-abr-2012

En el primer paso cerca de a Mezquita ya hay un paso subterráneo por el que cruzar sin problema, y en el segundo ya cerca de Celanova hay un puente para cruzar también sin problema.

• Foto de Decodecoding

Decodecoding 08-abr-2012

Muchas gracias elaryas por la actualización de estado. Tengo muchas ganas de hacer este track. A ver si para el verano.

aryas 11-ene-2013

Feita de Novo onte a tarde 10/01/2013 Pero cortando para Ourense o chegar o alto dos Castros Desde Vilanova fixémola de noite. Pero si non vos gustan os camiños embarrados, no e a mellor época para facela.

• Foto de sainzajump

sainzajump 25-oct-2017

Ruta feita o día 25/10/2017. Está perfecta, moi rodadora pero con 1679m de acumulado.