• Foto de Ourense-Os Milagros

Tempo  5 horas 31 minutos

Fecha de subida 10 de marzo de 2014

Fecha de realización marzo 2014

preto de Ourense, Galicia (España)

Ruta ata Os Milagros seguindo dous track, "Ourense Santuario dos Milagres Ourense" de Elaryas ata Os Milagros e dende eiquí o "OS MILAGROS 2012-MONTE" de CILOSPORT o sea a misma que fixo @NFESO pero con diferencias jejejej.....Ben gracias a todos por compartir...
Os camiños duros con moita auga e lama, polo que a ruta faise dura en algún tramo...

• Foto de Kituzspe

Kituzspe 08-jun-2014

Hecha 08/06/14
    Ruta muy muy chula, rodadora, con senderos espectaculares, alguno con agua, pero totalmente transitables. Repetiremos ;))

OSCARME 09-jun-2014

Gracias por comentar Kituzspe.

Sí que ten zonas moi chulas. O día que o fixen a verdade que inda había moita auga e faise duro rodar nalgunha zona.

Un saúdo.

• Foto de PinSan

PinSan 04-sep-2014

Realizada esta ruta el 03/09/14. La ruta está limpia a excepción de un tramo de 20m sobre el km 25.

Fácil de seguir y muy rodadora, ya que a pesar de los kms, se puede hacer sin forzar demasaido.

La bajada desde el Polígono de Pereiro nosotros la hicimos por carrretera por ya ser de noche y evitar peligros o caídas innecesarias.

OSCARME 04-sep-2014

Gracias por comentar.

O martes 2, na nocturna fixemos parte da ruta, para buscar algunha alternativa para repetila o venres ata Os Milagros e ir cear alá...

Un saúdo...

• Foto de Marcus Sanx

Marcus Sanx 06-sep-2014

Feita hoxe, 6/09/2014, sen incidentes.. Ruta rodadora. Un pracer!

OSCARME 07-sep-2014

Alégrome que che gustase....
    Gracias por comentar...

Un saúdo...

• Pablo Otero 28-mar-2015

Feita o 28/03/15. Gran ruta, Estaba en bo estado, aínda que había tramos con algún exceso de barro, pero toda ela transitable. Xa de volta tiven que rodear un pueblo porque tiñan solto un mastín tan grande coma miña bicicleta e case me come, non me deixaba pasar. O caso é que os donos estaban alí e non decían nada.
    En fin, ruta perfecta, princiapalmente rodadora ainda que con algún sendeiriño atractivo. Para repetir

OSCARME 29-mar-2015

Ola, alégrome que che gustase. O do can soname jjej...pero o meu caso foi chegando a Caxamonde, a saída do camiño tan embarrado..un mastín tremendo..pero os donos atáronno...pero pero.....
    Saúdos

• miguel_alv 02-sep-2015

Ruta rápida e nalgúns sendeiros hai que ter ollo coas silvas que se votan ó camiño e tamén coas rodeiras. Nin rastro do mastín :D

• Foto de sainzajump

sainzajump 16-ene-2018

Ruta feita o día 11/01/2018. Está bastante Ben , camiños coñecidos.

• elvago1969 23-ago-2019

Ruta realizada 21/08/2019. Espectacular, unos senderos increíbles, ciclable al 98%. Por la zona del polígono hay una obra junto un puente con 3 arcos, al lado del campo de fútbol, hay que saltar una valla, si no, debes volver atrás. El track es fiable al 100%. Se nota que no pasa ni muchos bikers, ni mucha gente por algunos tramos, ya que hay árboles caídos, mucha maleza, algún sendero no se ve de lo frondoso que está, pero sigues el track y listo. Ninguna incidencia por perros ni abejas. Impresionante descubrir así la naturaleza.

OSCARME 23-ago-2019

Gracias por comentar...Sí o da obra xa fai un tempo que teñen cortada esa zona.. Tentarei facela este sábado !!!