Tempo  3 horas 46 minutos

Fecha de subida 1 de agosto de 2015

Fecha de realización agosto 2015

preto de Ourense, Galicia (España)

Ruta que sobe dende Ourense polo Ceboliño, cruzando a presa de cachamuiña pra subir a chaira, e dende alí cara a Derrasa pra dende alí segir o cauce do río Grañal polo pobo do Folgoso, e dirixindonos cara Rebordiños alí colleremos algo de estrada pra volver enlazar outra vez a ruta da andaina de Paderne de Allariz,que se dirixe o pobo de Vacariza, preto da prisión.Despois dirixese o polígono pra subir o campo de golf e baixar por sta Mariña a Ourense.A ruta discorre por antigas corredoiras en partes empedradas, que lle comfire un toque técnico pero non dificultoso, moi completa ten un pouco de todo.Ruta para disfrutar: non defraudará a ningén "Y LO SABES".

• Foto de sainzajump

sainzajump 26-mar-2016

Ruta feita o 24/03/2016. Moi boa ruta e totalmente recomendable, aínda tén algo de auga, e zonas nas que hai botar o pé polo barro. Pero , en canto seque, tén moito sendeiro e sombras para o verán.

• Foto de josemundin

josemundin 22-oct-2017

Ruta hecha y aunque parece facilita tiene su puntinto.Ruta entretenida en la que he conocido algún camino que otro nuevo

Me parece una ruta completa que tiene un poco de todo..