Tempo  5 horas 19 minutos

Fecha de subida 25 de marzo de 2019

Fecha de realización marzo 2019

preto de Regencós, Catalunya (España)

Si t'agrada fer corriols, camins i pistes aquesta es la teva sortida.
Poder no son molts quilometres ni molt desnivell acumulat però segur que es mes exigent del que us penseu.

Sortim del càmping Mas Patoxas i anem direcció Pals per agafar el primer camí a la dreta que ens permet endinsar-nos al bosc.
Nomes començar ja tenim la primera dificultat una camí molt empedrat de pujada gens fàcil de passar sense posar peu a terra.
Aquest es la primera mostra del que trobarem en els primers 25 quilometres d'aquest track.

Si le heu inspeccionat veure que tota l'estona estem voltat pel mateix lloc , molt a prop del Quermany gros a on finalment acabem pujant. Des de el cim teniu les vistes de les Medes. Tota la zona son un mix de camins fàcils, empedrats combinats amb corriols molt xulos i cicables. Es una constant pujar i baixar fins finalment arribar al cim del Quermany gros.

A partir d'aquí compte amb la baixada perquè esta plenisima de pedres soltes, en cap moment penseu en canviar el sentit del tarck perquè haureu de pujar a peu. Ara bé, encara que la baixada es molt empedrada es pot fer i es divertit si vas amb doble i no tant amb una rígida.

En el track hi ha un bucle de baixada que continua sent molt empedrada però de tornada passat el quilometre 17 el track surt del camí i es fica a un corriol que es el mes complicat i hi ha un tram que haureu de fer a peu de ben segur, si voleu estalviar-vos aquest tram continueu recte pel camí i arribareu a la sortida del corriol.

Després hi han 2 trams especialment delicats perquè so sorreres de platja i es quasi impossible pedalar, us las trobareu entre els quilometre 6 i 7 i de tornada entre els quilometres 41 i 42.

Passat el quilometre 25 ja s'haura acabat aquesta part mes complicada del recorregut, ara ja estarem al pla amb els arrosars de Pals, des de on iniciarem l'ascens al Castell de Begur a traves de les urbanitzacions, poder no es el lloc mes encantador, però veureu la costa i algunes de les cases que valen la pena mirar. A mida que aneu avançant veureu que cada vegada la pujada es mes forta i ja a Begur l'ascens final al Castell es va cargolant i costa d'arribar al final, ja ho entendreu quan ho feu.

I si heu arribat aquí ja ho teniu tot fet, baixeu pel mig dels carrers de Begur i nomes us quedarà passar per la sorrera del quilometre 41-42.

Salut i força als pedals.