• Foto de PE DA MÚA

Fecha de subida 24 de febrero de 2012

Fecha de realización febrero 2012

preto de Marcón, Galicia (España)

Inventamos hoxe unha ruta para chegar a Famelga, con unha interesante variante á tradicional, esta vez subimos por pistas desde Vilarchán, e ascendemos polo merendeiro do Pé da Múa ata a base do mirador da Castrelada. Unha vez alí declinamos subir á caseta, xa a visitamos noutras ocasións. Simplemente collemos un camiño agochado que vai serpenteando polo alto da serra, ata descender no lugar de Campodanta, mesmo a carón dun pequeño pazo.

A un quilómetro escaso está Famelga, coas súas hermosas casas de pedra, e o entorno da carballeira, capela, peto de ánimas e fonte. Despois seguimos pola ruta coñecida, nun longo descenso ata ponte Borela,

Para rematar o día, tiñalle gañas a un camiño que dende Vilanova baixa a Tenorio, o problema e que o collemos mal xa de inicio, fixemos un pequeño bucle para chegar ó mesmo sitio, atravesamos unha leira para chegar ó camiño correcto, pero seguimos en dirección contraria, volvemos facer outro bucle un pouco máis grande e cando parecía que iamos descendendo correctamente, descubrimos con desagrado que o camiño remataba. Foi entón cando nos salvou o GPS, que nos puxo na pista correcta para chegar finalmente a Tenorio, eso sí con un importante retraso sobre o horario previsto.
Podedes comprobar todo esto no TRACK.