7,5

preto de Carballo, Galicia (España)

Desnivel 600 mts.

• Foto de Amigos do Rego da Balsa

Amigos do Rego da Balsa 19-sep-2015

Esta ruta ten o alrededor de 600 mts de desnivel

• victor manuel lorenzo fernandez 14-oct-2015

A min doume 440 mts e de ascenso e 454 de descenso no gps. O percorrido é ben entretido, sobre todo o tramo pola beira do rio. Revirado pero non demasiado tecnico. En xeral non ten grandes subidas nin grandes porcentaxes de desnivel pero tampouco ten moito descanso. Engana. Prece mais suave do que a min me resultou, ainda que viña de dous dias seguidos de dar tralla por Monteneme arriba e abaxo varias veces nos dous dias. Amais tampouco o meu nivel é nada do outro mundo. De calquer xeito, moi recomendable. A min levoume duas hora e media

• Foto de Amigos do Rego da Balsa

Amigos do Rego da Balsa 15-oct-2015

Moitas gracias Victor polo comentario

• jasuso 25-oct-2015

Unha ruta que se disfruta dende o primer momento e para un novato en BTT e sen moito fondo, asequible, sen grandes costas e cun percorrido a carón do Anllóns no que tes que andar con bo ollo polos camiños de pescadores nos seus tramos máis estreitos se non queres acabar pousando o pé (ou máis ben rodilla e costado ). Unha ruta moi moi recomendable.