Descargar

22 de abril de 2015

abril 2015

Seguimiento en Vivo

Deja que quien tú decidas sepa dónde te encuentras mientras sigues o grabas una ruta desde la app.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Seguimiento en Vivo Seguimiento en Vivo
Sé el primero en aplaudir
-2 m

preto de Pontevedra, Galicia (España)

1ª edición da Ruta cicloturista Catro Picos Pontevedra (19/4/2015). Traxecto precioso, técnicamente moderado e físicamente difícil pola distancia.

Pode facerse perfectamente desde Pontevedra en dous tramos. Os dous primeiros picos (Lago de Castiñeiras e A Fracha), son unha auténtica marabilla. Os dous segundos, (Acival e A Escusa), aínda que menos fermosos para o meu gusto, tamén pagan a pena.

Os ascenso total acumulado é de arredor de 3200 metros, e o tempo para facer a ruta a 13 km/h de media foi de 9 horas e vinte minutos (no meu caso). Hai que engadir descansos, se é que che fan falta, claro...

Feita con catro compañeiros da BTT Oza Cesuras: Suso Vilas, Pablo de Diego, Jose Garea e Julio González.