preto de Pontevedra, Galicia (España)

Tocaba hoxe o rumbo norte e como sabedes, hai un corredor atlantico que atravesa Galiza de norte a sur, dende Coruña a Tui. Ese corredor é aproveitado polas principais vías de comunicacións unindo as principais cidades galegas.

Nos tamén quixemos aproveitar unha pequena parte desta depresión que nos permite circular rumbo norte-sur sen gañar moita altura.

Iniciamos o día atravesando a cidade de Pontevedra polo camiño xacobeo portugués para enlazar coa autoestrada AP-9, aproveitando as vías de servicio que a ambos lados acompañan ó asfalto. Así achegámonos á parroquia de Campañó, e seguimos ata San Amaro. Parte desta ruta xa foi feita fai uns meses na denominada Ruta Domingo Fontán, que podedes atopar no noso blog.

Hoxe achegámonos a Porta do Conde, parando mesmo a carón do monumento a Domingo Fontán, a escasos metros do inmenso rochedo con curiosa forma.

A partires daquí, un punto de inflexión abandonando os típicos rompepernas, tobogans da vía de servicio, cortos pero matadores, para pasar directamente ás amplias e chairas vías da parcelaria, para desembocar finalmente no Camiño Xacobeo Portugués, que tomado de forma inversa nos leva á capital.

En resumen, ruta suficientemente longa pero asequible técnica e físicamente. Paisaxística e monumentalmente non é gran cousa, pero o asfalto e mínimo.