-13 m

preto de Pontevedra, Galicia (España)

• Foto de Dromader

Dromader 28-jun-2010

Subida á Escusa desde Pontevedra. Logo diríxese cara os montes de Samieira, onde se collen varios sendeiros singletrack moi interesantes. A volta é por asfalto, debido á falta de tempo.

• Foto de JOLIN

JOLIN 09-ago-2010

Este finde fixen esta rota e a verdade que me encatou, tanto polas vistas como polos sendeiros que recorre, eu metinme polo río cerca de Samieira e pásase perfectamente deixando un bo sabor de boca:

Saúdos e grazas por compartir esta rota.

• Foto de Dromader

Dromader 10-ago-2010

Grazas polo comentario. Ten moi boa pinta a zona esa do río que fixeches. A onde fuches a sair?
    A idea é que apróxima vez que fagamos a ruta voltar polo monte, para evitar o tramo de asfalto de Samieira a Po.
    Un saúdo

• Foto de JOLIN

JOLIN 10-ago-2010

O de voltar por camiño estaría fenomenal pero sin subir moito máis xa que senón iba ser un pouco durilla.

O río collino xusto no sendeiro que baixa onde fixeches o xiro de 180º para voltar cara a Tarrío, eu paseime o cruce onde viraches e fun hasta o final desa ladeira onde cruza o río (vese o camiño no Google-earth, méteste alí xa que hai sendeiro a carón del e logo saes a estrada un pouquiño máis abaixo do camiño polo que viñeches tí e que se pode retomar subindo por outro camiño pegado a onde saes. A verdade é que vale a pena pasar por ahí xa que as fotos non recollen toda a beleza que alí temos. Un saúdo.