preto de Marcón, Galicia (España)

Ruta dura, terapia de choque para lumbalxias, con inxeccións de tabáns directas en vena e tramos empedrados e algunha pendiente imposible.

Saimos pola zona de Campolongo, senda urbana, para continuar por pistas asfaltadas e camiños ata atravesar Autopista e Autovia. (Por pontes, claro). De seguido chegamos a zona de obras, buscamos pistas de subida cara o lago, as pendientes son serias. Procurando atopar unha coñecida despistámonos e damos algunha voltiña de máis. Unha vez recuperada a dirección correcta chegamos á lagoa e paramos nunha fonte para beber e comer algo. De paso aproveito para reparar un pequeno pinchazo, tendo conta de que os malditos tabáns non me piquen o neumático...

A partires de aquí rodeamos o Coto Redondo, para despois atacar o Xaxán por unha pista chea de pedra solta que fai que a subida sexa moi dura.

Xa perto da cume visualizamos o veciño pico Faro Domaio, infestado de antenas de todas formas e tamaños. Chegamos ó alto un pouco despois, por unha pista óptima. As vistas son espectaculares.

Á volta buscamos a estrada para facer máis levadeiro o retorno.