malhermo

Fecha de subida 19 de abril de 2019

Fecha de realización abril 2019

-2 m

preto de Noia, Galicia (España)

Viernes Santo de visita ata a Catedral, pola vía Portus Apostoli, da que hai infinidade de recorridos na wikiloc.

Ten 3 tramos moi diferenciados, un primeiro dende Noia ata o alto de Bargo (15kms), onde se circula por camiños de monte, entre carballos, castiñeiros e eucaliptos, por sendas moi ciclables. E onde se concentra a metade da subida.

Dende a baixada de Brión e ata Roxos circulamos bastante por asfalto, con algún tramo por monte, pero con tramos de carretas secundarias moi seguidos. Aínda así a paisaxe inconfundible das aldeas de Galicia.

Dende Villestro, nada máis xirar á esquerda despois do restaurante do Alto de Vento, tomamos varias sendas que nos achegan a Santiago polo camiño inverso a Fisterra. Uns 10 kilometros de diversión ata cruzar a ponte romana anterior á Costa do Cano. Desde alí e polo Campus Sur seguese o camiño máis recto para chegar ó Obradoiro.

Tramos moi ben marcados na sua totalidade, co sinal que caracteriza este camiño. Para ver a ruta a pé o seguinte enlace:

O nivel técnico moderado asignado por sistema ó facelo en btt.