7,2

preto de Rodonyà, Catalunya (España)

CAT-----------------------------------------------------------------------------
Ruta per camins i senderons entre Rodonyà, Vila-rodona, Aiguamúrcia,Santes Creus i Montferri.
En el tram de Vila-rodona a Santes Creus toca travessar el riu Gaià tres vegades per sobre d’uns ponts de fusta.
De tornada cap a Montferri hi ha un camí que va cap a Bràfim amb molta pedra solta, és ràpid i molt divertit.
Finalment de Montferri cap a Rodonyà hi ha un senderó que no està gens malament.
Un diumenge força complet gràcies als amics de Rodonyà

CAST----------------------------------------------------------------------------
Ruta por caminos y sendas entre Rodonyà, Vila-rodona, Aiguamúrcia,Santes Creus y Montferri.
En el tramo de Vila-rodona a Santes Creus se atraviesa el rio Gaià tres veces por encima de unos puentes de madera.
De vuelta a Montferri hay un camino que hacia a Bràfim con mucha piedra suelta, es rápido y muy divertido.
Finalmente de Montferri a Rodonyà hay un sendero que está muy bien.
Un domingo muy completo gracias a los amigos de Rodonyà