-6 m

preto de San Cosme, Galicia (España)

Ruta espectacular deseñada por Villa e que sube a 5 picos (ou 4 ou 6 segundo se mire) dos concellos de Barreiros e Ribadeo. A saída está no Pavillón Deportivo de San Cosme de Barreiros (está indicado na N-634).

Dura e con algunhas baixadas complicadas.

A sinalar:
-Na baixada de Penabor, no waypoint "06 Baixada eucaliptal" empeza unha baixada a través dun eucaliptal que acaba nunha zanxa que é moi recomendable pasar a pé.
-A fonte 08 é unha mangueira dunha casa particular, hai que pedir permiso.
-No waypoint "09 Alternativa", é mellor seguir recto pola pista con herba. Uns 400 m máis adiante únese co track pero nesta alternativa o piso está mellor.
-Por unha cuestión de tempo, non puidemos facer a parte final despois de baixar do Mondigo, como estaba previsto, e volvimos pola estrada N-634. É máis bonito ir ata a costa e volver ao pavillón de San Cosme polas pistas paralelas á mesma. (a partir do waypoint 11).

O resto da ruta non ten complicacións, salvo a dureza das subidas e as propias dos camiños e pistas galegos (algúns paos, silvas e toxos).

Feita en agosto de 2013.

Cp 52-01 o y Camino

• Foto de Masai1

Masai1 17-ago-2016

Ruta espectacular y muy dura en particular la subida al monte Cornide. El terreno estaba muy mal y lleno de maleza por lo que se hacía muy difícil avanzar subido en la MTB, pendientes de hasta el 21%. Luego para coronar el monte Coira hay un punto imposible de seguir (se interna en la maleza sin camino visible) El resto de la ruta bien y con vista espectaculares.

• Foto de jose armesto

jose armesto 19-ago-2016

Gracias por comentar. Siento los problemas, ya sabes que las pistas forestales pueden cambiar bastante de un año a otro...