Descargar

11 de julio de 2015

julio 2015

Crea tus Listas de Rutas

Organiza las rutas que te gustan en listas y compártelas con tus amigos.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Crea tus Listas de Rutas Crea tus Listas de Rutas
Sé el primero en aplaudir

preto de Villanueva, Galicia (España)

Ruta circular de btt saíndo do pobo de Vilanova, subindo pola pista que nos leva as Minas de Wolframio pra chegar o Val de Meladas e logo baixar por pistas e sendeiros ata A Ponte dende onde utilizando a estrada nos achegamos a Xares. Alí retomamos un sendeiro que nos leva de volta a Vilanova, parte de este punto é por unha pista asfaltada. Esta ruta sería moi bonita se a vexetación non estivera invadindo case todo o percorrido, a parte de que en certas baixadas a auga destrozou por completo as pistas e non se pode baixar sen arriscarse a meterse nunha fenda de gran profundidade producida polas fortes chuvias e a falta de mantemento. Esta ruta non é recomendable, a no ser que se limpe a vexetación e se coiden as pistas.