Descargar

Dificultade técnica

Moderado

Circular
  • Foto de Ruta btt (Porto do Son-A Curota-Porto do Son)

Tempo

3 horas 15 minutos

18 de agosto de 2011

agosto 2011

Búsqueda por Zona de Paso

Encuentra rutas que empiecen o pasen por zonas concretas que tú elijas.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Búsqueda por Zona de Paso Búsqueda por Zona de Paso
Sé el primero en aplaudir

preto de Porto do Son, Galicia (España)

Iníciase no parque infantil de Porto do Son, saída pola estrada cara a Ribeira e desvío no cruce de Ribasieira para iniciar o ascenso tamén por estrada ao Alto da Armada; unha vez alí,collemos o desvío ao Enxa e antes de comenzar a ascensión final desviámonos a dereita cara ao cruce de camiños de Raña. Chegados aquí abandonamos a estrada e collemos o primeiro camiño da esquerda dirección ao Iroite e seguimos a ruta marcada ata chegar A Curota; onde desandaremos ata Raña e baixada final por estrada ao Son. No traxecto final á Curota podemos completar a ruta coa subida ao mirador dos Forcados. Un saúdo e a disfrutar.