-4 m
9,2

preto de Noia, Galicia (España)

A ruta está moi ben marcada con sinais indicativas no chan, árbores ou carteis co símbolo destinado a este camino de Compostela. Moi ben indicado e sen cruces complicados. 90% sendas de monte.

Partindo desde o centro do casco histórico de Noia percorremos a Rasa de Arriba e Ousoño para cruzar a nacional 543 por detrás da fábrica de ventanas. Dende alí tramos divertidos de subida e Baixada ata San Paio. Tras pisar brevemente a Nacional á altura das formigoneiras, volvemos a un sendeiro con marxes coidados ata San Xusto. Seguimos co sendeiro moi ciclable hasta Bargo, onde atopamos una pequeña fonte onde reponer forzas. Dende aquí buscamos varios camiños hacía Fontefría para tratar de voltar por Lousame. Sen resultado xa que o camiño está rodeado por fincas privadas onde hai ganado solto (cabalos e touros bravos)

A Volta ata San Xusto faise pola nacional e baixase ata as fervenzas que quedan baixo da igrexa. Dende alí o sendeiro moi divertido que vai pegado ó río. Regresando por Boña, a Fialla e Dende Portobravo retomase a senda que vai pegada ó río Vilacoba ata Ousoño.