• Foto de RUTA DO TELESFERICO

Tempo  4 horas 15 minutos

Fecha de subida 5 de diciembre de 2016

Fecha de realización diciembre 2016

preto de Oroso, Galicia (España)

Espectacular ruta que empeza no teleférico que foi construído polo concello de Melon que conecta o barrio da Portalaxa en Francelos - Melón - Serra do Suido. O teleférico actualmente se encontra en desuso e é necesario contactar co Bar Benigno e preguntar por Anxo (gerente) ou Fran (maquinista). Comezamos a ruta subido pola serra do Suido através de pista ancha entre os aeroxeradores ata chegar o punto máis alto de Pontevedra. Toda a serra está chea de posibles variantes con sendeiros e trialeiras por onde meter a bicicleta, realizadas pola gandería da zona. Unha vez que comezamos o descenso dirección Carballeda onde nos desviamos ata Penacorneira, aproveitamos un sendeiro precioso para logo chegar a Leiro. Esta é a parte mais llana que se pode atopar en todo o Ribeiro e que recorre ó carón do Avia ata chegar a Francelos. Rutaza.