preto de Cedeira, Galicia (España)

Salida desde a pnte nova, pasamos hacia o paseo novo do rio condomiñas, pasamos pola xunqueira subimos hacia ventosa, piñeiro e chegamos a virizo atallamos hacia freixido sin tocar asfalto subimos ata freixido, baixamos de freixido a breixo, de breixo atallamos polo monte direccion Ervellas, collemos o camiño polo monte hacia o Formigueiro, de o formigueiro ata Viriño de arriba e de Viriño de arriba ata a capelada, da capelada chegamos o campo do hospital, e de ali ata Liñares, de liñares baixamos hacia cima de vila e de ali Ata Arón de aron a San roman e de ali polo monte cruzamos o rio do toco e os muiños, subimos a casal de gonze e baixamos todo polo rio do toco hata a carretera xeneral (curva da ponte carretera de cerdido) seguimos e subimos en direccion a edreiros desviamonos a izquierda e vamos polo camiño que vai dar o camiño de san andres (camiño do porto do cabo) baixamolo e chegamos a xeneral desviamonos a dereita e subimos hacia Fontefria, todo polo monte e chegamos a curva de campelo da curva de campelo baixamos a Rio De Muiños, e despois collemos o camiño do faro, e chegada a Cedeira de Novo. Ruta moi bonita. Casi 43,65km.