• Foto de Ruta MTB Rios Tea, Miño e Louro

Tempo  3 horas 29 minutos

Fecha de subida 12 de diciembre de 2014

Fecha de realización junio 2014

preto de Sanguiñeda, Galicia (España)

- Ruta en MTB partindo de Mos ata Ponteareas, para, por un sendeiro single track a carón do Rio Tea chegar a Salvaterra. Cruzar a Monçao e enlazar coa ecopista ata Valença a beira do Rio miño. Cruzar a ponte internacional de Tui e subir polo camiño de Santiago achagedos ao Rio Louro de novo ata Mos.

- Ruta en MTB partiendo de Mos asta Ponteareas, para, por un sendero single track a lado del Rio Tea llegar a Salvaterra. Cruzar a Monçao y enlazar con la ecopista asta Valença por la orilla de Rio Miño. Cruzar el puente internacional de Tui y subir por el camino de Santiago pegados al Rio Louro de nuevo hasta Mos.

- MTB route starting from Mos to Ponteareas, for, by a single track next to the Rio Tea reach Salvaterra. Crossing to Monçao and join the Ecopista till Valença along the shore of Rio Miño. Crossing the international bridge Tui and go up the road to Santiago glued to Rio Louro back to Mos.