• Foto de SEIXALBO-CACHAMUÍÑA-SABADELLE

Tempo  3 horas un minuto

Fecha de subida 14 de mayo de 2013

Fecha de realización mayo 2013

preto de Ourense, Galicia (España)

Ruta para estrena de bici jejej, subindo hacia Seixalbo; clásico… e seguimos cara ó Cumial para cruzar ó polígono do Pereiro. Do polígono bordeamos e subimos cara á Derrasa e baixamos ó embalse de Cachamuíña. Adentramonos polos camiños de Pereiro de Aguiar; pasando por algún novo, e dende o Pereiro subimos ás antenas de RNE no alto.
Cara a Vilaboa e Sabadelle, os camiños inda están cheos de lama… Empeza a baixada…divertida e acabamos na clásica do castro de Santomé a Mende…

• Foto de datos01

datos01 22-may-2013

moi chula a ruta,
    recorremola un grupo de amigos do traballo o día 22/05/2013.
    Ten tramos de camiños - sendeiros que é unha gozada recorrelos.
    A baixada de Sabadelle cara Ourense é divertida, pero o tramo de Santomé o colexio de Mende tiven que votalo o pe o chan un par de veces, e a punto de votarlo resto do corpo .

repito moi chula,
    grazas por compartila
    saudos

OSCARME 23-may-2013

Alégrome que vos gustase, temos pendente unha variante que faremos e publicarei próximamente.

Saúdos

• joterop 23-may-2013

Moi recomendable. Unha posible variante é cambiar a baixada desde Sabadelle. En lugar de baixar polo Castro de San Tomé ata Mende, baixar polo monte ata a Lonia como nesta outra ruta: http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=4016778

OSCARME 23-may-2013

Si conozo a ruta, ten sendeiros estreitiños e está algo pechada nalgún lugar; queda anotado.
    Gracias

• Foto de naval

naval 29-nov-2013

Ruta feita o día 28-11-2013 en compañía dun amigo, gustounos moito, grazas por compartila, algún sendero non o coñeciamos, ten un pouco de todo, pistas, camiños, sendeiros, algunha petada, baixadas boas...

OSCARME 29-nov-2013

É unha ruta chula e moi asequible, con camiños que según a época, estan moi chulos e agradables...saúdos....

• Foto de Nacho Ourense

Nacho Ourense 14-sep-2014

una ruta preciosa sobre todo cuando llegas a la cima de la chaira.

OSCARME 14-sep-2014

É verdade, é una ruta que reconforta, asequible e disfrutas mentras a fas...Alégrome que che gustase.