Descargar

5 de mayo de 2013

Fecha de realización

mayo 2013
Sé el primero en aplaudir

preto de la Seu d'Urgell, Catalunya (España)

Sortida des del Parc del Segre direcció Arfa. Passat el pont, s'agafa la ruta verda que es comparteix amb vehicles a motor, tot i que hi passen pocs. Entre La Seu i El Plà de St Tirs hi ha un parell de pujades, no massa llargues, però que comencen a marcar intencions. No us animeu que ara ve lo bó.
Al Pla de Sant Tirs, just en les primeres cases, s'agafa una pista a l'esquerra que ja no deixem fins arribar a dalt de la Serra. La pujada d'uns 6 km es molt dura, especialments la primera meitat. Val la pena reservar forces i agafar bon ritme.
La pista està en molt bon estat, però els dies de pluja pot tenir roderes i pinyes.
Les vistes a dalt sobre la Seu son impresionants. Hi ha uns prats ideals per a fer una petita aturada
La Baixada es fà parcialment per la pista i desprès d'un parell de km s'agafa una pistamenys transitada que surt capa l'esquerra i s'endinsa al bosc fins a Arfa. No revesteix de cap dificultat.
Recomanació: revisar els frens abans de la sortida: la baixada exigeix força als frens.