Descargar

11 de abril de 2021

Fecha de realización

abril 2021
Sé el primero en aplaudir

preto de Sabadell, Catalunya (España)

Ruta trenca-cames pel Vallès, tot gaudint amb il·lusió de les millors pujadetes. La ruta consisteix en pujar el Coll d'Ases, baixar cap al Salomó i Coll de Trens i, en acabat a Castellar, pujar el Girbau per la pujada formigonada que porta cap a la Serra de Sant Feliu. En resum, és un tomb per a acumular quilòmetres i desnivell.

La ruta consisteix en camins ben amples en bon estat. La ruta es va enredant amb camins que s'estrenyen cap al Girbau. Abans d'arribar a Sabadell, hem fet uns quants corriols per sota dels plans de ca n'Argelaguet.

Trajecte:
Sabadell, can Moragues, Castellar, coll de Canyelles, can Cadafalc,
pla de les Forques, coll d’Ases, el Salomó, la Mosquera, coll de
Traens, Sant Llorenç (P.F.), la Busqueta, can Cadafalc, coll de
Canyelles, Castellar, l'Home Mort, Serra de Sant Feliu, el Girbau, can Solà del Racó, la depuradora, Matadepera, Sanmy, Mossèn Homs, plans de ca n'Argelaguet, camí del Mas Canals, Sabadell