Descargar

7 de enero de 2019

enero 2019

Búsqueda por Zona de Paso

Encuentra rutas que empiecen o pasen por zonas concretas que tú elijas.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Búsqueda por Zona de Paso Búsqueda por Zona de Paso

preto de Carballo, Galicia (España)

Como chegar ao Pico de Meda. Dende Carballo, ir pola AC-552 ata A Piolla. Desviarse cara Zas e, ao chegar a O Sisto, coller un desvío á esquerda cara Vilar Ramilo. De aquí sae unha pista, á dereita, cara o monte. É unha pista estreita, mais asfaltada. Tamén é factible subir a pé. Outra opción: Agualada-Cuns-Vilar Ramilo. Os seus valores. O Pico de Meda é o pico máis alto da comarca de Soneira. Ten unha situación estratéxica: ofrece unha vista panorámica de 360 graos. É un pico característico porque ten forma cónica, de palleiro ou meda, de aí o nome. Marca un extremo da comarca de Soneira (o outro, o occidental, é Vilán).Nacemento do río Grande ou Do Porto. Fernández Carrera dixo que Río do Porto era o nome orixinal, mais que nos 60, nos mapas, comezou a figurar como Grande. Cre que habería que recuperar o nome antigo ou apostar por Río Grande do Porto. Do Pico de Meda, a modo crítico, citou unha «chatarrería de antenas», que se podería adecuar retirando algunhas en aparente desuso. Nace o río, dixo, entre dúas aldeas de Santa Sabiña (Santa Comba), que son Os Fornos e Os Picotos, nunha zona brañenta. O río é todo el soneirán, salvo, pois, esta parte máis alta, que corresponde á Terra do Xallas. Merece visita A Fervenza do Rabiñoso, xa en terreos da comarca, así como o seu entorno, con muíños e unha ponte antiga (faría falta algo de adecuación).