• Foto de Trans Xurés BTT

Tempo  5 horas 30 minutos

Fecha de subida 22 de agosto de 2016

Fecha de realización agosto 2016

preto de Ríocaldo, Galicia (España)

" Corta e Pega " de varias das rutas do centro BTT Xurés-Gerés, con salida desde Lobios: Ruta Vía Nova (6) hasta Prada; enlace coa Ruta Travesía do Xurés (2), breve recorrido, y enlace coa Ruta Picos de Fontefría (4), pero en sentido inverso; parada-avituallamiento no AVIVA Sport Center de Maus de Salas ( alí explicaronme que é necesario comunicar ao garda forestal si vas a ir a aldea de O Salguerio - unha propiedade da Xunta, con valor historico-etnográfico, e que vale a pena ver .... eu non o sabía, e amablemente él encargouse de comunicarllo ... GRACIAS !!! ).
Continuamos recorrido pola ruta 4 (en sentido inverso), e uns kms. tras pasar O Salgueiro, deixamos os percorridos da ruta 4 e buscamos xa descenso ata o lugar de San Paio, e dende ahí seguimos para rematar en Lobios ( ainda que no track continuei ata os Baños de Lobios foi por unha cuestión loxística ao cambiarme o lugar de recollida - jejeje ... ).

Darlle as gracias a usuarios de wikiloc como OSCARME, CALAN, SAINZAJUMP, ELARYAS, ... polos seus tracks e comentarios, que me permitiron diseñar a ruta, e poder "escapar" de zonas de porteo ou pouco ciclables ( ainda que seguro de gran beleza ... pero o obxetivo era pedalear !!! ).

E S P E C TA C U L A R !!!!