preto de Santiago de Compostela, Galicia (España)

Nova Ruta do Club BTT Ultreia de largo recorrido-maratón. A primeira mitade, ata Caldas de Reis, practicamente seguindo o Camiño de Santiago Portugués, con algunas pequenas variacións (toque personal do noso particular GPS-J. Simal). Desde Padrón ata Caldas é donde hay a única dificultades "montañosa" relevante, ainda que suave e curta.
En Caldas faise un pequeno recorrido río Umia arriba para disfrutar da magnífica Fervenza de Segade - merece a pena facer este breve retroceso ( de 1-2 km ) para velas.
De Caldas endiante ... todo chan, a beira do Umia, .... para disfrutar , 1º do rio, e despois xa na costa, ata chegar a praia da Lanzada.
Saimos as 9:15h e chegamos xusto as 15:30h. a un ritmo bastante moderado (pois nos acompañaban algúns invitados no habituales das nosas rutas), e cunha duración real de pedaleo de 5,30 horas ( 17 km/hora )
En definitiva, unha ruta de largo recorrido, realmente un paseo, sin dificultades técnicas, e cá dificultade física de un percorrido de casi 100 km. ... unha boa ruta para aqueles que queiran facer km e "sin ascensos" ...