• Foto de VI marcha BTT concello de Outes (10/11/2013)

Fecha de subida 6 de noviembre de 2013

Fecha de realización noviembre 2013

preto de Sierra de Outes, Galicia (España)

Trazado da VI marcha BTT do concello de Outes (10/11/2013), organizada polo CC Revoltas e o concello de Outes.
Este trazado é novo nunha gran parte. Comeza subindo por pistas anchas ata Outes para baixar polo cortafogos de Boel e continuar cara Lantarou e a Farrapa. Esta primeira parte non é moi esixente fisicamente es as baixadas son rápidas e pouco técnicas. Logo chega a subida ó monte da Pena, recomendada para os mais fortes, para logo facer parte dunha baixada que xa é un clásico desta marcha. Despois sube ó Castelo e pasa polo lado da pedra Serpal. Pedra que póde ser divisada dende calquera punto da ría de Muros-Noia e é característica pola súa forma de aleta de tiburón. Este é o segundo pico do perfil, e recomendámoslle a todo o mundo que garde forzas para subir aquí pola beleza da paisaxe e a impresionante baixada que lle segue. Ollo! este trazado pasa por leiras particulares que só deron permiso para pasar o día da marcha. Unha vez abaixo ródase pola veiriña do río e despois de chegar á ponte dos Arados atácaselle á ultima subida e unha baixada de traca polo cortafogos de Entíns, só recomendado para xente con boa técnica baixando. A partires daí ródase case todo o tempo en baixada para rematar outra vez no campo de futbol da Serra.