-41 m

preto de Vilanova de Arousa, Galicia (España)

Preciosa ruta feita dende Vilanova de Arousa, salteime o tramo ó lado do río dende Armenteira por ir co tempo xusto, e ser un tramo que fixen moitas veces jejeje... Ruta moi recomendable...

• rcorral 01-sep-2013

Mañana hare esta ruta, tiene muy buena pinta 😃

OSCARME 02-sep-2013

Merece a pena e unha das rutas máis bonitas que se poden facer pola zona...disfruta..

Xa me contarás...

• Foto de francisco1974

francisco1974 29-abr-2019

Hola Oscarme, este puente iremos para la zona, quería preguntarte si la ruta tiene dificultades técnicas grandes y si la ruta todavía es ciclable, dado que del 2012 y pueden cerrar caminos etc. Muchas Gracias

OSCARME 29-abr-2019

Ola.

Pois a verdade que non o podo asegurar. Xa fai bastante tempo que non ciclamos pola zona, esta era a ruta do BTTINTO ampliada ata Vilanova e pode que algunha zona esté algo pechada. A maior parte creo que non terá problema ..pero claro non o podo asegurar...

Espero que a disfrutes, a zona está moi ben.. Si a facedes e está algún tramo mal faimo saber ..

Un saúdo e gracias..

• Foto de francisco1974

francisco1974 30-abr-2019

Muchas gracias por la información Oscar. Ayer tuve oportunidad de ver un video de la ruta y veo mucho sendero con la vegetación muy cerrada, a mí me da igual, pero mi chica igual decide castrarme jejeje. He visto otra ruta tuya desde vilanova y por la ruta del agua, aunque tenga algún tramo de empujabike, me parece lo suficientemente bonita para intentarla y asequible para ella. ya te contaré. Muchas gracias por todo.