• Foto de Viveiro 5: De Viveiro a Monte Maior e volta polo Camiño do Cantábrico desde Morás

Tempo  5 horas 5 minutos

Fecha de subida 28 de febrero de 2017

Fecha de realización febrero 2017

preto de Viveiro, Galicia (España)

Ruta 100% ciclable. Sae de Viveiro pola pista parelela aos muíños de Xunqueira e ao rego da Cova, pasa por A Carreira e sube ata As Bidueiras (Aralde). Logo pistas de eólicos ata o Alto da Cruz e máis pistas e camiños ata O Palmeiro e Xove. Alí a subida ata o alto da Granda a subida máis forte pola pendente e o terreo, con moita pedra solta. Ciclable só para os máis fortes :-), non é o meu caso.
Na punta de Morás enlázase co Camiño Natural do Cantábrico, desde aquí a ruta é moi fácil de seguir pero ten varios repeitos duros. Para compensar, as vistas son impresionantes xa que case todo o camiño vai pegado ao mar. Por ir xustos de tempo non nos achegamos ao Faro de punta Roncadoira, pero é un desvío que non debemos perder se non o coñecemos.
Feita por Bart e Jose en Febreiro de 2017.