preto de Santa Cristina, Galicia (España)

Seguindo a Ruta de Jolín: "Circular a Coruña 2019" - https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/circular-de-coruna-2019-torre-arteixo-moras-36396643

80% carril bici e asfalto. Partindo do paseo do Burgo e seguindo o carril bici que nos leva ata o Torre de Hércules, pasando polo Parrote e que rodea Adormideras.

Da unha volta á Torre e sigue polo carril bici ata as esclavas e o millenium deixando atrás Riazor. Todo moi levadeiro cun día soleado e con moita xente a pasear.

Dende o Millenium subida ó monte de San Pedro e o Parque de Bens (Espectaculares vistas.) Onde se colle un sendeiro de monte bastante cerrado de maleza, pero que leva a una baixada divertida.

Carretera ata Suevos e logo un sendeiro que vai seguindo a zona que rodea o Porto exterior entrando en Arteixo pola zona de Sabón. Toca seguir o rego de Seixedo dende o parque. Aquí ademáis hai acceso a una fonte de auga onde reponer líquidos.

Dende aquí una zona de monte ata Uxes, onde se sae da ruta de Jolín (últimos 8kms) para voltar pola nacional ata Culleredo.