julk

Coordenadas 1962

Fecha de subida 26 de mayo de 2013

Fecha de realización mayo 2013

preto de O Carballiño, Galicia (España)

Esta ruta nace pola inquietude de facer, por camiños de terra, un percorrido que facemos con frecuencia pola estrada: dende o Carballiño baixar a Leiro, Ribadavia, Razamonde, Barbantes, Punxin Maside e volta ó Carballiño.

O presente percorrido calca con bastante fidelidade este anterior, pero busca na medida do posible evitar o asfalto.

Baixamos a Fonteantiga polo camiño dos Arrieiros -cunha variante en Mesego-, e por Gomariz chegamos a Leiro.

Xa no Avia collemos a Ruta do Viño do Ribeiro que nos deixa na capital da comarca, Rivadavia. Tras uns centos de metros de asfalto, collemos o sendeiro do monte Santa Marta que nos leva á Quinza, onde facemos un pequeno desvío para tirar unha foto.

Dende este mirador ó encoro de Castrelo de Miño, baixamos a rentes do agua por unhas corredoiras moi entretidas. Enlazamos de novo coa Ruta do Viño do Ribeiro, neste caso có tramo que leva a Cenlle.

Logo de alternar esta ruta sinalizada con tramos de colleita propia, chegamos a Laias, onde volvemos baixar a pe de auga. No balneario sae un sendeiro moi cuidado que nos leva a Barbantes Estación.

En Barbantes collemos a nacional ata Santa Cruz, onde enlazamos có Camiño Natural do Barbantiño. Os poucos metros temos un tramo duns 100 metros moi pechados, e con abundantes estrugas. Pásase sen problemas (a data de hoxe).

Uns metros mais de nacional, e baixamos cara ó río, onde podemos disfrutar da ruta case completa, apta para bicicleta e aceptablemente limpa, que nos deixa belas estampas.

Ó chegar á fervenza, optamos por subir as -pesadas- escadas que levan a Casanova, onde optamos por coller pistas paralelas á autovía que nos achegan a Maside.

De novo collemos a pista paralela á variante que enlaza coa autovía, e regresamos ó Carballiño.