julk

Fecha de subida 25 de septiembre de 2014

Fecha de realización septiembre 2014

preto de Campodola, Galicia (España)

Versión algo mais "humanizada" desta outra: http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=7868883 .

Nesta ruta trocamos a subida ó monte do Castro por un tramo moito mais doado por sendeiro.

Deste xeito, en vez dunha dura subida por estrada e pista, facemos un sendeiro moi entretido, que nos leva a unha nova fervenza (a do Rexo), e ó castro máis importante do Courel, o de Vilar, que ainda que está moi mal conservado, paga a pena velo polo seu singular emplazamento e mais pola curiosidade de ver as construcións feitas na pedra local, lousa.

Tamén ten dous tramos de baixada có seu "aquel", primeiro polo considerable desnivel, pero sobre todo pola presenza de esbaradizas lousas.

Este sendeiro é o que une Vilamor con Vilar e Froxán, así que nesta última aldea retomamos o percorrido da outra alternativa, sendo ambos comúns a partires deste punto.
Indicador de situación del aula da naturaleza de Moreda.
Indicador de situación del lugar de "A Campa da Lucenza".
1440 m altura
560 m altura
Indicador de situación del paso del "Rego do Lago".
Río Selmo
Bosque
España
Indicador de situación del lugar en donde está situada "A Fonte do Cervo".
Fonte Da Esperanza
Indicador de situación del la "Fraga de A Devesa da Rogueira"
Carretera sin pavimentar
Indicador de situación de la "Lagoa da Lucenza".
Penaboa
Bosque
Folgoso Do Courel
Indicador de situación del pico Formigueiros.
Río Lóuzara
Río Lor
Indicador de situación de la senda del ascenso al alto de Formigueiros.
Indicador de situación del pueblo de Vieiros.