Descargar

28 de septiembre de 2013

septiembre 2013

Navegación Outdoor

Guíate por millones de rutas al aire libre desde tu móvil. ¡Incluso offline!

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Navegación Outdoor Navegación Outdoor
Sé el primero en aplaudir

preto de Santiago de Compostela, Galicia (España)

Xa é Outono en Ultreia-Land: bueno ... vaia día escollemos os 6 toliños k nos xuntamos hoxe: J. Simal, A. Illodo, Arturo, Di-Pri, Diego Sotelo, y un servidor: moita chuvia, eu non cargara o track ou o gps non iba ben, amago de averia de Simal, moito asfalto ó principio, ata PuenteVea ..... finalmente collemos o track e aproximámonos ó Xesteiras ...... só nos aproximamos, porque abortamos a idea de facer cumio a media subida por moi mal tempo. Enlazamos co descenso hacia Sinde pero ... fiámonos de k xa coñecíamos a ruta, non miramos ó gps y .... nos fumos direcciòn Cuntis !!!! . Volta atrás e .... salimos en Valga !!!! . manda güevos !!!! . Bueno .. desde aquí pólo camiño de santiago e pasado Padrón, a nosa ruta rosaliana pegados ao Sar para volver a casa. Resumindo .... 78 km. machacàndonos baixo a choiva.