Descargar

Dificultade técnica

Moderado

Solo ida
  • Foto de A Brea ( central térmica Meirama ) -A Cabra - Monte Xalo - Bregua - Orro - Zapateira ( monte das Arcas ) Mesoiro

24 de julio de 2020

julio 2020
Sé el primero en aplaudir

preto de O Mesón do Vento, Galicia (España)

hai moitas variantes posibles e pistas paralelas si o gaseoducto ten a maleza alta ,
inicio da ruta dende a central Térmica de Meirama dirección Montes do Xalo , atravesando a aldea de ( 1.5 km asfalto ) A Cabra e desviándonos á esquerda para meternos nos montes que nos levan ata o cauce do rio Barcés , para emprender a subida cara O Xalo polo sendero do gaseoducto ,unha vez cheguemos ó asfalto (1.5 km ) , atravesamos a Urbanización dirección o Petón , hai unha portela que nos deixa xusto no gran cortalumes que atravesa estes montes de oeste a este , pero atravesamos de frente para repor auga na fonte das inmedacións do petón ( km 10 da ruta )
agora dirixímonos cara o oeste novamente por unha das pistas principais hacia a zona da carretera AC400( ledoño/Cerceda) . descendendo para elo polo escarpado gaseoducto
Atravesamos o rio e comezamos a subida hacia o cruce que se atopa no alto das localidades de Boedo-Bregua ( km18 ) cruzamolo de frente deixando o gaseoducto á esquerda xa que ten muros de fincas cortando o paso e dirixímonos hacia a localidade de Orro atravesando as pedregosas pistas e camiños dos montes de Bregua ,
Unha vez en Orro ( km 21.6 )cruzamos a autovia A6 en direccíon Zapateira polos camiños que nos levan ó Monte das Arcas e buscando a liña de alta tensión descender ata Novo mesoiro