Tempo  56 minutos

Fecha de realización octubre 2016

1,8
3,5

preto de Cervás, Galicia (España)

A palma-seganho

1 comentario

• Foto de alexandrecanom

alexandrecanom 06-ene-2017

Este pequeno percurso é um pequeno paraíso de beleza e tranquilidade na ria de Ferrol.
    ideal para relaxarmos, caminharmos, andarmos na bici, irmos de pesca, para refrescarmos nossa mente e corpo e, tamém, que foi onde eu comecei, para iniciarmo-nos no running.
    É curto, podes fazê-lo por partes, até completá-lo na ida e volta. É muito tranquilo, pouca gente passa por aqui tendo em conta, ademais, que é uma paragem belíssima, polo que ninguém te vai ver parar sufocado e escangalhado. : )
    No Verao te podes banhar (ou ir pescar durante todo o ano) nas pequenas praias que hai ao longo do percurso, e que tenhem caminhos bem visíveis ao longo do percurso. Nom hai nada como um bom banho na ria despois de suar na praia que temos ao pe do castelo da Palma.
    Anima-te! Respira, Passeia ou Corre por este paraíso.