Descargar

Altitud mínima

Tipo de ruta

Solo ida
  • Foto de Can Sala de Baix (Cervelló)  - Els Cirerers (Torrelles)

Tempo

32 minutos

Coordenadas

Fecha de subida

21 de septiembre de 2013

Fecha de realización

septiembre 2013
Sé el primero en aplaudir

preto de El Arrabal Mas, Catalunya (España)

Vegetació : Pi blanc, Arboç o cirerer de pastor,Aritjol,Boix Grevol,Llentiscle, Marfull,Galzeran,Esberzers,Falgueres,Jonc,Alzines i roures,Garrofers,Figueres,Cirerers,

Terreny : Gresos de tonalitat vermellosa-terrosa, amb una morfologia arrodonida producte de l’erosió del vent i l’aigua

Argila vermella, Sauló (pedra característica vermella), arenisca silícica, gresos i conglomerats del triàsic
Regarots i torrents

Recorregut : Bosc de Can Sala - Penyes Campmanyes

TRAM1
Can Sala de Baix,Revolt dels encantats ,Pujada 1 : desnivell 10%,Baixada 1,Desviament 1 de la cadena,Revolt dels caçadors
TRAM2
Les Casetes (dels caçadors), Desviament de la font(cadena) , Baixada 2, Revolt del toll (riera Sta. Maria),Pujada 2 : 20%, Desviament 2 : Can Sala de dalt, Pujada 3: 30%
TRAM3
Cruïlla : Gossera, Maset del pi i Torrelles
Revolt torrent del llop,Cim del triangle,Revolt de la figuera,Pla de la penyeta,Desviament 4,Revolt de la pedra amagada,Revolt del gran roure,Desviament 5,Pujada del Pi, Desviament 7 - b10160 area privada caça,Passatge de la mitja lluna
TRAM4
Cruïlla Collet de Can Riera : Dreta : Torrelles , recte : can Riera , Esquerra : Can Pi
Pi de l'amistat,Bifuració Sant Vicenç,Pujada rocosa,Desviament 9, Conreus,horts i barraca
TRAM5
Cruïlla Coll de La Serra de Can Valent : Recte : Els Cirerers - Torrelles Llobregat , Esquerra : Bassa d'aigua ,Camp futbol torrelles, Cementiri (area privada de caça) , Dreta : Selva Negra Catalana