Descargar

Circular

23 de julio de 2014

Seguimiento en Vivo

Deja que quien tú decidas sepa dónde te encuentras mientras sigues o grabas una ruta desde la app.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Seguimiento en Vivo Seguimiento en Vivo
Sé el primero en aplaudir

preto de Ribadavia, Galicia (España)

Circuito entre as localidades de Ribadavia e Leiro. Saída da Rúa Progreso en dirección á Rua do Carballino, despois tómase a OU-504 atravesando o Concello de Beade, tomamos logo a OU-209 para chegar ó Concello de Leiro. Tómanse as Rúas Casa Nova, Fontiña e Rei de Viana para desembocar na Rúa Gabino Bugallal e comezar o percorrido de volta. Na volta, a altura de San Cristobo tomamos a Rúa do Campo de fútbol que nos leva ás Rúas Xestal e Veronza, para desembocar na Rúa extramuros no casco de antigo de Ribadavia e finalizar na Praza Maior. O Percorrido é moi favorable, pero no tramo final aumentan as dificultades para os participantes xa que se percorren os últimos kilómetros por tramos de terra e pavés. Tamén se debe superar una zoa de escaleiras.
No transcurso da proba oficial, celebraranse probas de categorías menores.