Descargar

10 de febrero de 2015

febrero 2015

Búsqueda por Zona de Paso

Encuentra rutas que empiecen o pasen por zonas concretas que tú elijas.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Búsqueda por Zona de Paso Búsqueda por Zona de Paso
Sé el primero en aplaudir
-7 m

preto de Villarmea, Galicia (España)

Sair de Villarmea pola ruta do río de Ouro ata a ponte de Fontao. Pillar cara a Trasmonte.
- Fontes: Fonte da aldea, fonte de fernandete.
- Tamén se pode pillar auga no rego das Casás (ao final do paseo).
Ao chegar á pista asfaltada, pillar á esquerda, ata chegar baixo a liña de alta tensión.
- Fontes: Hai unha en trasmonte, xunto ao camiño.
Seguir baixo a liña de alta, ata chegar a un camiño a media altura.
- Hai un deposito forestal.
Seguir o camiño á esquerda, cando pare de subir, pillar á dereita, cara a Lebre.
Hai varias posibilidades, pero mentres sigas carra arriba non hai perda.
Chegados ao curuto, seguir o camiño cara a foz, pasando polo Bispo Santo.
- Hai fontes no Bispo Santo e en Marzán.
Logo, en Foz, tirar cara a Rapadoira, seguir por Llas e Peizás ata chegar á Pampillosa.
- Hai varios puntos de auga, pero non sempre teñen todos.
Río

Comezo paseo río d'Ouro

Aquí empezamos en pista de terra

As Barcias

Cruce! Usar as costas abaixo.
Ponte

Fin do tramo polo paseo

Coller cara o interior cruzando o canal. NON CRUZAR O RÍO
Fuente

TRASMONTE

No cruce, á esquerda, e non coller ningún outro desvío. Ollo se vas beber á fonte que hai algo máis adiante: lama.
Árbol

REGO DA FRAGA

Seguir deixando o rego á dereita (mirando augas arriba) Desviarse co camiño principal collendo ou pola liña de alta tensión ou polo camiño paralelo a ela.

Camiño da Lobeira a Bouza-boa

Coller ao norte, cara o mar, deixando á esquerda o camiño polo que chegases aquí.

CRUZ DA LOBEIRA

Ollo ao cruce! Saír do camiño principal e coller polo da dereita, pico arriba. Hai varios camiños para chegar ao pico da lebre, así que de trabucarse e coller algún cruce máis tamén habiades acabar chegando arriba. SEMPRE CARA ARRIBA. E en coronando, á esquerda, claro.