Actividade

Volta Inclusiva Multicapacitats Sant Gregori

Descargar

Fotos de la ruta

Foto deVolta Inclusiva Multicapacitats Sant Gregori Foto deVolta Inclusiva Multicapacitats Sant Gregori Foto deVolta Inclusiva Multicapacitats Sant Gregori

Autor

Estadísticas de la ruta

Distancia
5,18 km
Desnivel positivo
56 m
Dificultade técnica
Fácil
Desnivel negativo
56 m
Altitud máxima
115 m
TrailRank 
32
Altitud mínima
84 m
Trail type
Circular
Tiempo en movimiento
40 minutos
Tempo
42 minutos
Coordenadas
856
Fecha de subida
11 de mayo de 2025
Fecha de realización
mayo 2025
Compartir

preto de Montfullá, Catalunya (España)

Vista 33 veces, descargada 0 veces

Fotos de la ruta

Foto deVolta Inclusiva Multicapacitats Sant Gregori Foto deVolta Inclusiva Multicapacitats Sant Gregori Foto deVolta Inclusiva Multicapacitats Sant Gregori

Descripción del itinerario

VOLTA INCLUSIVA DE MULTICAPACITATS

L’Associació Multicapacitats, juntament amb l’Ajuntament de Sant Gregori, organitza la Volta Inclusiva, un esdeveniment esportiu que promou la inclusió de persones amb i sense discapacitat a través de l’esport per a tothom.

PATROCINAT per la Fundació Eurofirms

L’objectiu de la Volta Inclusiva és trencar barreres i demostrar que la diferència no ha de ser un límit, sinó una oportunitat per enriquir la societat. Aquest esdeveniment és una crida a la normalització de l’esport inclusiu, superant el model tradicional de pràctica esportiva diferenciada. Volem substituir la separació per la convivència, demostrant que l’esport ens uneix a tots.

El municipi de Sant Gregori acull aquesta volta en un recorregut totalment accessible, adaptat perquè tothom en pugui gaudir. Amb el lema “Tots som igual de diferents”, reivindiquem que, amb els suports adequats, les persones amb discapacitat podem participar plenament en tots els àmbits de la societat.

La ruta recorre la Vall de Llémena, un entorn natural espectacular de la província de Girona, i ha estat habilitada per garantir l’accessibilitat gràcies a l’Ajuntament de Sant Gregori.

Un esdeveniment per a tota la família!

La Volta Inclusiva està oberta a tothom: famílies, aficionats a l’esport i qualsevol persona que vulgui gaudir d’una experiència solidària, divertida i reivindicativa.

Aquesta iniciativa s’alinea amb l’Article 30.5 de la Convenció sobre els Drets de les Persones amb Discapacitat de l’ONU (UNCRPD), que estableix el dret de les persones amb discapacitat a participar en activitats esportives i recreatives en igualtat de condicions, promovent l’accés a instal·lacions i esdeveniments inclusius. La Volta Inclusiva és un pas més cap a aquest objectiu, demostrant que l’esport és de tothom i per a tothom.

Loop trail from Montfullá passing through:
- Pont d'Argelaguet (0.2 km)
- Castell de Sant Gregori (2.7 km)
- Església de Sant Gregori (3.1 km)
- Pi Pinyoner (4.7 km)

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta