Descargar

16 de junio de 2020

junio 2020

Crea tus Listas de Rutas

Organiza las rutas que te gustan en listas y compártelas con tus amigos.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Crea tus Listas de Rutas Crea tus Listas de Rutas
Sé el primero en aplaudir

preto de Vimianzo, Galicia (España)

Salida desde Vimianzo direccion Ponte do Porto, ahí atallamos por Pasarela direccion a Laxe- Cabana donde xiramos a dereita para Subida ata Borneiro.
Dende aquí dirección Baio pasando cerca dop dolmen de Dombate.
En Baio para evitar a carretera xeral xiramos a esquerda para coller unha secundaria dirección Baíñas donde nos desviaremos a dereita a altura de Tines.
Seguimos esta carretera dirección Salto e Subimos dende o Lugar de Reboredo para chegar a Vimianzo pola parte de atrás da residencia de maiores.

Ruta con pouco tráfico fora dos dias de gran afluencia a praia.
Tres subidas duriñas pero bastaten rodable salvo o tramo de carretera secundaria do final.
Moi boas vista na ida hacia Laxe e en todo o recorrido que se fai o longo da costa.