preto de Ponteareas, Galicia (España)

Precioso percorrido cicloturista,coa peculiaridade de subir un porto bastante duro.

• Foto de faskizo

faskizo 21-ago-2011

Hola Salgueiros. O porto de subida dende Sao Gregorio a Lamas de Mouro non o subín ainda e teño gañas de probalo algún día. O porto que si subín é o que marcas como de baixada, dende Ribas de Mouro a Santo Antonio e creo que é o porto máis duro que hai nun radio de 100km dende Ponteareas. So vendo o perfil do recorrido podese apreciar a súa dureza. Segundo a miñas medicións, ten unha lonxitude de 11,3 km dende o seu inicio (cota = 150 metros) ao cruzar o río Mouro (preto de Ribas de Mouro) ata a cima a cota de 1050 metros en Santo Antonio. Ten unha pendente media do 8% e rampas do 17%.
    A última vez que subín este porto, fixen o descenso por Gave e puiden comprobar que ten unhas longas rampas cunhas pendentes moi fortes. Para subilo en bici de estrada ten que ser realmente duro.
    Grazas por compartir a tuas rutas. Un saudo.

• Foto de SalgueiroS

SalgueiroS 21-ago-2011

Hola Faskizo. Pois tes toda a razón do mundo, a subida ten uns repeitos moi duros pero bastante curtos. Só merece a pena facela subida por aquí para disfrutar do paisaxe (e bastante fermoso tanto pola estrada que vai dende Melgaço a San Gregorio como o da subida). Tamén che teño que comentar que o firme non moi bo pero subindo tampouco te das moito de conta.
    Dende aquí tamen che dou as grazas por compartir as tuas rutas. Hoxe sin ir mais lonxe fixen a de Pigarzos, xa a fixera fai unha chea de anos e quedarame sin ganas de facela por culpa do firme que era penoso. Ahora coas estradas arransadas e outro cantar. E unha das rutas mais fermosas e duras que temos pola nosa zona e tiña que ser unha cita obrigada todolos anos.