Descargar

17 de enero de 2017

Fecha de realización

diciembre 2016
Sé el primero en aplaudir

preto de Gandesa, Catalunya (España)

(CAT) Ruta feta en dos dies.
1r dia Gandesa-Horta de Sant Joan.
La ruta transcorre pel camí antic de Gandesa a Horta de Sant Joan.
Quasi tot va per asfalt sense tràfic. Passem per "Les Olles" (w.p.1).
Ens quedem a dormir a l'alberg "Els Olivers" a Horta, la veritat és que molt recomanable.
2n dia Horta de Sant Joan- Tortosa
Sortim d'Horta per carretera amb poc tràfic i enllacem amb la via verda de les Terres Altes fins a l'estació de Renfe de Tortosa.
A Xerta, agafem per l'antic traçat de la via verda però no és aconsellable, ja que es talla en una cruïlla de la carretera, val més que aneu per on està indicat.

(ES) Ruta hecha en dos días.
1er día Gandesa-Horta de Sant Joan.
La ruta transcurre por el camino antiguo de Gandesa a Horta de Sant Joan.
Casi todo va por asfalto sin tráfico. Pasamos por "Les Olles" (w.p.1).Nos quedamos a dormir al albergue "Els Olivers" en Horta de Sant Joan, la verdad que es muy recomendable.
2º día Horta de Sant Joan- Tortosa
Salimos de Horta por carretera con poco tráfico y enlazamos con la vía verde de las Tierras Altas hasta la estación de Renfe de Tortosa.
En Xerta, cogemos por el antiguo trazado de la vía verde pero no es aconsejable, puesto que se corta en un cruce de la carretera, vale más que vayáis por donde está indicado.