• Foto de VÍA NOVA XVIII : 3 - Xinzo de Limia-Braga

Tempo  12 horas 50 minutos

Fecha de subida 13 de julio de 2016

Fecha de realización julio 2016

preto de Piñeira de Arriba, Galicia (España)

Terceira etapa desta Vía Nova ou Vía Romana XVIII. Nesta etapa xa se empeza a ver unha millor sinalización e restos da vía (Miliarios).

Destacar o tramo rescatado recentemente entre A Sainza e Santa Comba; que discurre por camiños ben chulos entre carballeiras e monte autóctono, que disfrutei moito.

Este enlaza co xa conocido que vai por Santa Comba ata Portela de Home. Subida de Parada de Ventosa, chegamos a Lobios onde compro algo de froita e sigo o camiño para chegar a Río Caldo. Atravesamos parte do Xurés, sempre en subida e chego a fronteira de Portela de Home...estou en Portugal..xa queda menos..O tramo ata o camping de Campo do Geres xa o coñezo, e a partir deiquí empeza algo novo outra vez.
Entre o kilómetro 93 ata o 112, creo que é o tramo máis auténtico da ruta, ou así o interpreto. Camiños fora de calquer ruta ou estrada ou pobo. Multitude de miliarios e unhas vistas magníficas. Tamén hai que tomalo con calma debido ás constantes partes nas que tes que baixar da bici...pero merece a pena.

A última parte, baixamos constantemente para por estrada ir buscando o punto final; Braga, non sin antes subir o último kilómetro por un camiño empedrado e duro...pero a recompensa xa se vía no cima do camiño...

RUTA REALIZADA...

O acumulado non é real, no GPS marcaba sobre 2.000 mts.